فعالیت ۱۹ هزار راننده کرمانشاهی در حوزه حمل و نقل کالا

کرمانشاه- مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از فعالیت ۱۹ هزار راننده کرمانشاهی در حوزه حمل و نقل کالا خبر داد.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار راننده در حوزه حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

وی افزود: در سه ماهه نخست امسال ۴ هزار و ۳۹۵ کارت هوشمند رانندگان ناوگان حمل و نقل در استان کرمانشاه تمدید شده است که از این تعداد چهار هزار و۲۲۳ کارت مختص رانندگان حمل و نقل کالا و ۱۷۲ کارت نیز برای رانندگان وانت باری تمدید شده است.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازه زمانی سه ماهه اول سال ۳۴۵ کارت جدید برای رانندگان جدید در ۲ بخش حمل و نقل کالا و وانت باری صادر شده است.

وی ادامه داد: ۸۳ شرکت، مؤسسه و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعالیت دارند که به صورت مستمر بر فعالیت این شرکت‌ها و رانندگان زیر مجموعه آن‌ها نظارت می‌شود؛ و با توجه به اختیارات تفویض شده به استان کرمانشاه برای رانندگانی که تخلفات حمل و نقلی داشته باشند، تعلیق چند ماهه کارت هوشمند در نظر گرفته می‌شود.

کرمی با اشاره به عدم رعایت مقررات حمل بارنامه‌های عادی و ترافیکی به عنوان عمده تخلف حوزه حمل و نقل جاده‌ای، افزود: برای ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده در این حوزه، شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را منعکس کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *